Oricine isi doreste ca biroul sau sa fie amenajat astfel incat sa lucreze cu drag si spor. Amenajare spatiu de lucru nu se realizeaza de azi pe maine, ci trebuie planificata din timp, achizitionand produsele de calitate pe care sa le folosesti pentru ca aceasta incapere destinata lucrului sa fie exact ce ai nevoie pentru rezultate cat mai bune.
Amenjare spatiu de lucru – aspecte de luat in calcul
1. Produse ergonomice, atmosfera pozitiva si clima potrivita
In primul rand, pentru amenajarea confortabila a spatiului de lucru si pentru propria sanatate sunt absolut necesare dispozitivele de lucru ergonomice, scaunele de lucru care se ajusteaza si birourile reglabile. Acestea vor contribui la confortul dumnevoastra si, mai ales, la productivitate. Este stiut faptul ca atmosfera din incapere trebuie sa fie un pozitiva, iar aceasta se obtine cu ajutorul unor nuante naturale pentru pereti si pardoseala. De asemenea, plantele si aerul proaspat sunt binevenite acolo unde lucrati.
Recomandare: optati pentru pardoseala Egger Comfort, aceasta convingand prin caracteristicile sale: un strat de pluta integrat, fapt ce contribuie la reducerea nivelului de zgomot, nuante placute, atractive vizual, luminoase, efectul fiind cel asteptat: o atmosfera pozitiva in locul unde lucrati.
2. Culori potrivite pentru pereti
Pentru creativitate sporita si o mai buna concentrare optati pentru nuante calde si placute, nu foarte intense, care sa va distraga atentia, spre exemplu, galben, verde pal sau chiar alb. Un sfat in acest sens este folosirea unor panouri de pluta si magnetice, de ajutor mai ales pentru realizarea sarcinilor creative. In plus, este indicat sa nu existe un contrast intre nuanta peretilor cu cu cea decorului pardoselii.
3. Delimitarea spatiului de lucru de alte incaperi
Este foarte important sa va organizati spatiul de lucru separat de incaperile si lucrurile personale. De ce? Pentru a nu va distrage atentia de la lucru si pentru a spori capacitatea de concentrare. Aceasta delimitare se poate realizat vizual, prin folosirea unor culori diferite pentru pardoseala si/sau pereti. De asemenea, puteti folosi un alt tip de pardoseala folosind, spre exemplu, pardoseala laminata marca Egger.
4. Luminozitate
Conform specialistilor, o incapere luminoasa va spori capacitatea de concentrare, atentia si vigilenta, spre deosebire de o incapere intunecata. Este indicat ca biroul sa fie amenajat langa un geam, iar pentru a va asigura ca spatiul este luminat corespunzator puteti opta pentru lampi speciale, veioze sau alte corpuri de iluminat. In plus, pentru o atmosfera imbietoare si prietenoasa in decorarea locului va puteti ajuta si de o mobila in culori pastelate, precum si pentru pereti.
Egger propune pardoseala al carei decor deschis imita piatra sau lemnul, fiind exact ceea ce va trebuie pentru inspiratie si creativitate cat cuprinde. Cat priveste design-ul pe care il confera utilizarea acesteia trebuie spus ca este unul discret si placut, fara sa va distraga de la lucrurile pe care le aveti in vedere atunci cand lucrati.
5. Ordine si curatenie
Nu in ultimul rand, ordinea intr-un birou este deosebit de importanta pentru a fi mai eficienti. Va sfatuim sa optati pentru un mobilier special pentru birou, care sa includa sertare practice, spatioase si usor de folosit.
Incercati pe cat posibil ca dosarele, foile si instrumentele de scris sa fie pastrate mereu la locul lor pentru a fi mai usor de gasit, evitand in felul acesta si crearea unei stari de haos. Este important sa aveti mereu la indemana acele obiecte pe care le utilizati des, astfel ca tineti cont de acest aspect atunci cand veti amenaja biroul. Spre exemplu, deosebit de practic, indicat pentru amenajarea flexibila a biroului este mobilierul pe role, care se muta usor.
Asadar, un birou amenajat corespunzator va va ajuta sa fiti mai productivi si sa obtineti rezultatele dorite.